Doprava zadarmo
Pri nákupe nad 59 € máš dopravu ZADARMO.
viď. časť VI. Obchodných podmienok
VI. Neprevzatie objednanej zásielky
Podľa zákona § 2118 zákona č. 89/2012 Zb.
ZÁVÄZKY Z PRÁVNYCH ROKOVANÍ
Povinnosti kupujúceho § 2118
"Kupujúci zaplatí kúpnu cenu a vec prevezme."
Neprevzatím zásielky vyššie spomínaný zákon porušíte.
Od nás, ako predávajúceho aj od zvoleného dopravcu obdržíte informácie o odovzdaní tovaru dopravcovi a následne o dopravce tom, že si ho môžete na odbernom mieste vyzdvihnúť alebo o tom, kedy Vám tovar bude doručovať na zvolenú adresu podľa toho, aký spôsobiť dopravy ste zvolili.
Napriek tomu, že je to Vaša zákonná povinnosť, zásielku ste si nevyzdvihol/a
Sú 2 možnosti, ako situáciu vyriešiť:
1. O objednávku máte záujem:
Tovar Vám znova zašleme. Iba ale s platbou vopred (bankový prevodom). Cena objednávky bude navýšená o primeranú kompenzáciu za nevyzdvihnutú zásielku (náklady na dopravu prvého odoslania + náklady na dopravu opätovného zaslania).
2. O objednávku nemáte záujem:
To, že zásielku neprevezmete, neznamená, že ste ju stornovali alebo že ste odstúpili od kúpnej zmluvy. Znamená to len to, že ste kúpnu zmluvu hrubo porušili, podľa § 2118 ods. 1 zákona č. 89/2012 Zb. občiansky zákonník (nový).
Odoslaním objednávky a jej následným prijatím a potvrdením naším e-shopom (email o prijatí objednávky) vznikla platná kúpna zmluva v plnom rozsahu účinná podľa našich obchodných podmienok, ktoré ste odsúhlasili odoslaním objednávky a prijatím obchodných podmienok a podľa aktuálne platných zákonov Slovenskej republiky.
Z Vašej strany náš e-shop nezaznamenal akúkoľvek žiadosť o zmenu či stornovanie objednávky do doby, kým bola objednávka odovzdaná prepravcovi.
Podľa zákona má náš obchod právo na kompenzáciu vynaloženého poštovného a balného od kupujúceho, teda od Vás. Táto kompenzácia je právne vymáhateľná, pretože ste nevyzdvihnutím tovaru porušil/a kúpnu zmluvu.
Pokiaľ kupujúci neprevezme zásielku a tá sa nám vráti, bude mu zaslaný email s podkladmi na úhradu poštovného (a to ako čiastka za doručenie k zákazníkovi/na výdajné miesto tak čiastka za spätnú zásielku podľa platných aktuálnych cenníkov u dopravcov).
Zasielame celkom 2 emaily zo žiadostí o úhradu poštovného za neprevzatú zásielku. Pokiaľ platbu nedostaneme do 5 pracovných dní od odoslania druhého emailu postúpime túto pohľadávku tretej strane k jej vymáhaniu.
Aktuálne platné zákony Českej republiky dávajú obchodom možnosť sa efektívne brániť proti nezodpovedným zákazníkom, ktorí zásielku na dobierku neprevezmú.
Pokiaľ viete, že napríklad z dôvodu choroby alebo iných osobných dôvodov atď. nemôžete zásielku prevziať, zavolajte nám na tel: +420 725 832 860 alebo napíšte na email info@riano.cz
Je nutné nás ale kontaktovať, aby sme mohli napríklad s prepravnou spoločnosťou dohovoriť nový dátum doručenia, predĺženie uloženia zásielky alebo situáciu inak adekvátne riešiť.
Pokiaľ sa nám ale vôbec neozviete a necháte balíček len tak vrátiť, budeme postupovať viď. vyššie a žiadať o úhradu nákladov na dopravu.
_______________________
Možno to neviete, alebo si to ani neuvedomujete, pretože ste nevyzdvihli balíčky už viackrát a nikdy sa nič nestalo. Vedzte ale, že to, že balíček nevyzdvihnete pre e-shop neznamená len náklady na dopravu - a to rovno 2x - k Vám a späť k nám, ale aj ďalšie práce pri rozbaľovaní zásielky, likvidácii obalových materiálov (a ich peňažná hodnota) a ďalšie práce ľudí, ktorí sa na expedícii zásielky podieľali. Týmto konaním potom kupujúci e-shopov spôsobujú škody ako peňažné, tak časové.
Pri nákupe nad 59 € máš dopravu ZADARMO.
Darček k nákupu pri nákupe už od 20€.
Pravidelne prinášame nové neopozerané značky a skvelé produkty.
Veľa produktov za najlepšie ceny nakúpite iba u nás.