Obchodné podmienky

Obchodné podmienky spoločnosti: 

Prevádzkovateľ internetového portálu Riano.cz a Riano.sk
Názov spoločnosti: Riano Europe s.r.o.
Ulica a číslo popisné: Průmyslová 1C, Prostějov, 796 01
Miesto plnenia zmluvných vzťahov: Průmyslová 1C, Prostějov, 796 01
Štát: ČR
IČ: 02484790
DIČ: CZ02484790

Pre Slovensko
Názov spoločnosti: Riano Europe s.r.o.
Ulica a číslo popisné: Průmyslová 1C, Prostějov, 796 01
Miesto plnenia zmluvných vzťahov: Průmyslová 1C, Prostějov, 796 01
Štát: ČR
IČO: 02484790
DIČ: SK4120141839 

Zodpovedná osoba a kontakt: Dagmar Sovíková, +420 725 832 860
Pracovná doba: Po-Pá: 7:00 hod - 15:00 hod 

REGISTRÁCIA “Prehlasujeme, že dáta sú len na účely identifikácie pri nákupe v internetovom obchode Riano.sk a nebudú poskytnuté tretím osobám ani inak zneužité. Potvrdením registrácie súhlasím so zasielaním ponukových emailov z internetového obchodu v súlade so zákonom č. 480/2004 Zb. O niektorých službách informačnej spoločnosti. "Službu zasielanie noviniek emailom môžete kedykoľvek zrušiť na e-mailovej adrese: info@riano.sk alebo na uvedenej pevnej adrese. Objednávky je možné uskutočniť aj bez registrácie. 

 

KÚPNA ZMLUVA, PRIJATIE A VYBAVENIE OBJEDNÁVKY Objednávka kupujúceho je návrhom kúpnej zmluvy a samotná kúpna zmluva je uzatvorená momentom doručenia záväzného súhlasu kupujúceho i predávajúceho s týmto návrhom (záväzným potvrdením objednávky zo strany predávajúceho). Od tohto momentu medzi kupujúcim a predávajúcim vznikajú vzájomné práva a povinnosti. Uzatvorením kúpnej zmluvy kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami vrátane reklamačných podmienok, a že s nimi súhlasí. Na tieto obchodné podmienky a reklamačný poriadok je kupujúci dostatočným spôsobom pred vlastným uskutočnením objednávky upozornený a má možnosť sa s nimi zoznámiť. Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť pred uzavretím kúpnej zmluvy v týchto prípadoch: tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávaného tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet, k uzavretiu kúpnej zmluvy nedôjde. Eshop si vyhradzuje kedykoľvek zrušiť akúkoľvek prijatú objednávku, a to aj bez udania dôvodu Ak už bola objednávka zaplatená, peniaze budú objednávateľovi prevedené späť na jeho účet. 

Všetky objednávky, prijaté týmto obchodom, sú záväzné. Objednávku možno zrušiť pred jej expedíciou. V prípade, že nebude objednávka zrušená do doby pred expedíciou a bude expedovaná, bude po objednávateľovi požadovaná náhrada nákladov spojená s expedíciou tovaru. O prijatí objednávky ste automaticky informovaný elektronickou poštou - emailom. V detaile každého výrobku aj v potvrdení objednávky, je predpokladaná dodacia lehota tovaru, ktorý nebol skladom. Pri každej položke je zobrazené, či je tovar skladom alebo nie. Pokiaľ tovar nie je na sklade, alebo na sklade dodávateľa, budeme vás okamžite informovať o ďalšom termíne dodania. 

V prípade, že objednávku (pri voľbe platby bankovým prevodom) neuhradíte do 10 dní, bude automaticky stornovaná.
V prípade, že máte v objednávke produkt z "predobjednávky", ktoré sa odosiela za "X" dní (podľa statusu u produktu), bude Vaša objednávka odoslaná kompletne celá akonáhle bude produkt z predobjednávky u nás naskladnení.

 

Storno objednávky Ak urobíte storno objednávky do 12 hodín, považujeme objednávku za zrušenú. Storno môžete poslať emailom prípadne vykonať telefonicky. Pri zrušení objednávky je nutné uviesť vaše meno, email a číslo objednávky. 

 

Záruka V balíku vždy nájdete daňový doklad. Záručná lehota je uvedená pri každom výrobku v detaile tovaru. V sporných prípadoch môže byť záručná lehota predĺžená o 5 (slovom päť) dní ako náhrada za čas dopravy. 

 

Rozpor s kúpnou zmluvou V prípade, že vec pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou (ďalej len "rozpor s kúpnou zmluvou"), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne, a bez zbytočného odkladu, vec uviedol do stavu zodpovedajúceho kúpnej zmluve, a to podľa požiadavky kupujúceho buď výmenou veci, alebo jej opravou; nie je takýto postup možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím veci o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil. Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví v priebehu šiestich mesiacov odo dňa prevzatia veci, sa považuje za rozpor existujúci už pri jej prevzatí, ak to neodporuje povahe veci alebo pokiaľ sa nepreukáže opak. 

 

Reklamácia V prípade, že tovar, ktorý ste od nás dostali, je poškodený alebo nefunkčný, postupujte podľa reklamačného poriadku. 

 

Reklamačný poriadok Výrobky, na ktoré sa vzťahuje právo uplatnenia reklamácie musia byť odovzdané na posúdenie ihneď po zistení závady, musia byť čisté a s náležitými dokladmi a popisom závady, prípadne označeným miestom závady. V prípade reklamácie môžete zvoliť dve možnosti, postupujte podľa popisu nižšie: Zašlite výrobok na adresu - "kontaktná adresa". Preprava je hradená stranou predávajúceho. Akonáhle budete vedieť, kedy a kde zásielku budeme môcť vyzdvihnúť, kontaktujte nás. Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. K tovaru priložte doklad o kúpe. Vždy prosím použite baliaci papier alebo kartón, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepeniu, popísaniu či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. Neposielajte tovar na dobierku, v takom prípade nebude tovar prevzatý. Odporúčame Vám tovar poistiť. Ihneď po obdržaní tovaru obdržíte reklamačný protokol. Tovar musí byť na prepravu riadne zabalený, tak aby nedošlo k jeho ďalšiemu prípadnému poškodeniu. Chybný alebo poškodený tovar bude vymenený alebo bude vrátená kúpna cena. K tovaru musia byť priložené všetky listiny, ktoré nakupujúci s tovarom obdržal, teda napríklad faktúra, dodací list, záručný list a iné. Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na chyby tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka. Tovar je z hygienických dôvodov na reklamáciu prijatý iba riadne vyčistený. U zamietnutých reklamácií môžu byť účtované náklady na reklamačné konanie a manipulačné poplatky. O vybavení reklamácie budete informovaní e-mailom, prípadne SMS. Rovnako ako pri dodaní objednávky, budete informovaní o expedíciu balíku a termíne doručenia. 

Upozornenie: Z dôvodu veľkého počtu objednávok sa teraz doba odoslania objednávky môže posunúť až o 2 pracovné dni. 

 

MOŽNOSTI DORUČENIA 

SLOVENSKO

1) Zásilkovna 1.95 €
2) GLS Slovensko 4.39 € 

Platba je možná vopred kartou, online prevodom, prevodom na účet aj na dobierku (dobierka je spoplatnená čiastkou 1.15 €) 

Balíček bude doručený v rozmedzí 1 až 5 pracovných dní od prijatia objednávky v závislosti na vybranom spôsobe dopravy. S informáciou o balíku a jeho doručenia Vás bude kontaktovať kuriér. Zásielky z nášho skladu bežne expedujeme druhý pracovný deň od prijatia objednávky, dodacia lehota teda záleží prevažne na dopravcovi. Pri voľbe platby prevodom expedujeme zásielky až po pripísaní platby na náš účet, doba expedície zásielky sa tak môže predĺžiť o 1-2 pracovné dni. 

 

PLATOBNÉ PODMIENKY 

1) Online platobnou kartou (platobná brána GoPay, okamžitá online úhrada platby, platobná brána PayU - online prevodom, kartou online, GoPay)

2) Prevodom na náš účet:
č. účtu: 115-9816390217 / 0100 VS: číslo Vašej objednávky IBAN: CZ6201000001159816390217 SWIFT: KOMBCZPP (Dodanie zásielky sa môže o 1-2 dni predĺžiť, pretože zásielku odosielame až po pripísaní čiastky na náš účet.)  

3) Dobierkou - dobierka platí pre všetkých dopravcov

Pri platbe platobnými kartami sa nemusíte báť zneužitia. Využívame preverenú platobnú bránu s protokolom 3-D secure, podporovaným kartovými asociáciami. Všetky interné informácie (heslá, mená, operácie) sa šifrujú. Pre zvýšenie rýchlosti nešifrujeme všeobecné informácie (informácie o jednotlivých položkách tovaru). 

 

ODSTÚPENIE OD ZMLUVY 

Ak je kúpna zmluva uzatvorená pomocou prostriedkov komunikácie na diaľku (v internetovom obchode), má spotrebiteľ v súlade s § 53 ods. 7 občianskeho zákonníka právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. V takom prípade spotrebiteľ kontaktuje predávajúceho a najlepšie písomne uvedie, že odstupuje od zmluvy s uvedením čísla objednávky, dátumu nákupu a čísla účtu pre vrátenie peňazí. Odstúpenie od zmluvy musí byť doručené najneskôr posledný deň 14 dňovej lehoty. Toto ustanovenie zákona však nemožno chápať ako možnosť bezplatného zapožičania tovaru. Spotrebiteľ, v prípade využitia práva na odstúpenie od zmluvy do 14 dní od prevzatia plnenia, musí dodávateľovi vydať všetko, čo na základe kúpnej zmluvy získal. Ak to už nie je dobre možné (napr. V medziobdobí bol tovar zničený alebo spotrebovaný), musí spotrebiteľ poskytnúť peňažnú náhradu ako protihodnotu toho, čo už nemôže byť vydané. Ak je vrátený tovar poškodený, len čiastočne, môže predávajúci uplatniť na spotrebiteľovi právo na náhradu škody a započítať svoj nárok na vrátenú kúpnu cenu. Predávajúci je v takomto prípade povinný vzniknutú škodu preukázať. Predávajúci spotrebiteľovi v takomto prípade vracia len takto zníženú kúpnu cenu. V prípade, že spotrebiteľ (zákazník) vracia tovar v zákonnej lehote, vracia tovar na adresu predávajúceho na svoje vlastné náklady (Poštovné od kupujúceho k nám pri odstúpení od zmluvy nehradíme). Spotrebiteľ má povinnosť vrátiť darček, ktorý bol uvedený na faktúre aj v objednávke pri odstúpení od zmluvy ako v priebehu 14 dní, tak v rámci predĺženej 30-dňovej lehoty. 

 

DOPRAVA A VRÁTENIE PLATBY 

Niektoré zásielky môžu byť rozdelené do viacerých balíkov. Poštovné zostáva bezo zmeny. Všetky zásielky sledujeme až do ich doručenia, snažíme sa tak predchádzať problémom, ktoré pri doručovaní vznikajú. Ako postupovať pri vrátení tovaru: 1) Pripravte zásielku podľa popisu nižšie. Akonáhle budete vedieť kedy a kde zásielku budeme môcť vyzdvihnúť, kontaktujte nás. 2) Tovar, ktorý budete zasielať späť na našu adresu zašlite podľa popisu nižšie vami zvoleným prepravcom. Ako zásielku pripraviť Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. K tovaru priložte doklad o kúpe. Vždy, prosím, použite baliaci papier alebo kartón tak, aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepeniu, popísaniu či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. Neposielajte tovar na dobierku, odporúčame Vám tovar poistiť. Peniaze vám budú vrátené len na bankový účet (nezabudnite ho uviesť), a to zvyčajne do 3 pracovných dní od obdržania zásielky. V prípade vrátenia tovaru bude čiastka znížená o prepravné náklady (neplatí pre reklamácie!). 

 

OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV 

Ochrana osobných údajov kupujúceho, ktorý je fyzickou osobou, je poskytovaná zákonom č. 101/2000 Zb. O ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov. 

Kupujúci súhlasí so spracovaním týchto svojich osobných údajov: meno a priezvisko, adresa bydliska, identifikačné číslo, daňové identifikačné číslo, adresa elektronickej pošty a telefónne číslo (ďalej spoločne všetko len ako "osobné údaje"). Kupujúci súhlasí so spracovaním osobných údajov predávajúcim, a to pre účely realizácie práv a povinností z kúpnej zmluvy a pre účely vedenia používateľského účtu. Ak kupujúci nezvolí inú možnosť, súhlasí so spracovaním osobných údajov predávajúcim tiež pre účely zasielania informácií a obchodných oznámení kupujúcemu. Súhlas so spracovaním osobných údajov v celom rozsahu podľa tohto článku nie je podmienkou, ktorá by sama o sebe znemožňovala uzatvorenia kúpnej zmluvy. Kupujúci berie na vedomie, že je povinný svoje osobné údaje (pri registrácii, vo svojom užívateľskom účte, pri objednávke uskutočnenej z webového rozhrania obchodu) uvádzať správne a pravdivo a že je povinný bez zbytočného odkladu informovať predávajúceho o zmene vo svojich osobných údajoch. Spracovaním osobných údajov kupujúceho môže predávajúci poveriť tretiu osobu, ako spracovateľa. Okrem osôb prepravujúcich tovar nebudú osobné údaje predávajúcim bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho odovzdávané tretím osobám. Osobné údaje budú spracovávané po dobu neurčitú. Osobné údaje budú spracovávané v elektronickej podobe automatizovaným spôsobom alebo v tlačenej podobe neautomatizovaným spôsobom. Kupujúci potvrdzuje, že poskytnuté osobné údaje sú presné a že bol poučený o tom, že sa jedná o dobrovoľné poskytnutie osobných údajov. V prípade, že by sa kupujúci domnieval, že predávajúci alebo spracovateľ vykonáva spracovanie jeho osobných údajov, ktoré je v rozpore s ochranou súkromného a osobného života kupujúceho alebo v rozpore so zákonom, najmä ak sú osobné údaje nepresné s ohľadom na účel ich spracovania, môže: - požiadať predávajúceho alebo spracovateľa o vysvetlenie, - požadovať, aby predávajúci alebo spracovateľ odstránil takto vzniknutý stav. Ak požiada kupujúci o informáciu o spracovaní svojich osobných údajov, je mu predávajúci povinný túto informáciu odovzdať. Predávajúci má právo za poskytnutie informácie podľa predchádzajúcej vety požadovať primeranú úhradu neprevyšujúcu náklady nevyhnutné na poskytnutie informácie. 

 

SÚŤAŽE organizované spoločnosťou RIANO EUROPE, s.r.o. 

Súťaže, organizované našou spoločnosťou na instagramových a facebookových účtoch: 

https://www.instagram.com/riano.cz
https://www.instagram.com/riano.sk
https://www.instagram.com/flormar_czsk/
https://www.instagram.com/bodyboom_czsk/
https://www.instagram.com/doubledare_czsk/
https://www.instagram.com/profusion_cz_sk/
https://www.instagram.com/hairgum_cz/
https://www.facebook.com/flormarczsk/ 

Pre výhru je vždy nutné splniť určité pravidlá, ktoré sú pri príspevku vypísané. Spôsob oznámenia výhercu je tiež vypísaný pri poste. VYHRADZUJEME SI PRÁVO NAHRADIŤ KTORÝKOĽVEK VÝROBOK Z ILUSTRAČNEJ FOTKY INÝM ODTIEŇOM ČI PRÍCHUŤOU POPRÍPADE VO VÝNIMOČNÝCH PRÍPADOCH INÝ PRODUKT, KTORÝ MÁ MINIMÁLNE ROVNAKÚ HODNOTU AKO ZOBRAZOVANÝ PRODUKT NA ILUSTRAČNEJ FOTOGRAFII PRI PRÍSPEVKU. Po vyhlásení súťaže je nutné sa nám ozvať do správy a zaslať na seba adresu pre odoslanie výhry vrátane Vášho telefónneho čísla, na ktoré Vás bude doručovateľ kontaktovať. Balíček je zaslaný na naše náklady. V prípade neprevzatia zásielky a jej vrátením na našu firmu nastanú dve možnosti: A) balíček Vám odošleme znova, avšak už na Vaše náklady spojené s dopravou (iba v prípadne že sa ozvete do 5 dní od nášho prevzatia spätne získanej zásielky) alebo za B) ak sa neozvete do 5 dní od nášho spätného prevzatia zásielky (tj. kedy nám ju doručovateľ vráti), Vaša výhra prepadá.

Naše produkty poskytujeme aj do iných súťaží, ktoré organizujú "externí dodávatelia" - tzn. napríklad blogerka, instagramerky ai. - v tomto prípade nesú zodpovednosť za vyhlásenie výsledkov ony, ďalej nám poskytnú Vaše kont. údaje, na ktoré my odošleme výhru (ak tak už neurobia ony samy tým, že budú mať výherné balíčky k dispozícii pri sebe). Ak sme odosielateľom balíčka my, platia pravidlá viď. odsek vyššie. 

Ďakujeme vám za čas, ktorý ste strávili prečítaním obchodných podmienok.

Vaše RIANO.

Obchodné podmienky sú platné od 1. februára 2020 do odvolania.

Informácie pre kupujúcich: v prípade zmeny obchodných podmienok sú platné obchodné podmienky, ktoré boli účinné k dátumu nákupu. 



NAJPREDÁVANEJŠIE ZNAČKY

SLEDUJTE NÁS NA INSTAGRAME

Načítám, prosím vydržte...