♥ DOPRAVA ZADARMO OD 59 € ♥
V prípade, že Vám dorazí rozbitý produkt, iný výrobok, než ste si objednali (napríklad zámena farby atď.) alebo máte s produktmi či objednávkou iný problém, neváhajte nás prosím kontaktovať, aby sme problém mohli vyriešiť.
Vždy sa prosím so žiadosťou o reklamáciu obráťte prosím na email: reklamace@riano.cz alebo na telefón +420 725 832 865.
Do emailu prosím uveďte číslo Vašej objednávky a popíšte problém, priložte fotografie.
Pri telefonickom kontakte prosím majte taktiež pripravené číslo objednávky, aby ste nám ho mohli oznámiť.
Reklamačný poriadok
Výrobky, na ktoré sa vzťahuje právo uplatnenia reklamácie musia byť odovzdané na posúdenie ihneď po zistení závady, musia byť čisté as náležitými dokladmi a popisom závady, prípadne označeným miestom závady.
- V prípade reklamácie môžete zvoliť dve možnosti, postupujte podľa popisu nižšie: Zašlite výrobok na adresu – „kontaktná adresa“. Preprava je hradená stranou predávajúceho. Akonáhle budete vedieť, kedy a kde zásielku budeme môcť vyzdvihnúť, kontaktujte nás. Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) av stave, v akom ste ho prevzali pri dodávke. K tovaru priložte doklad o kúpe. Vždy prosím použite baliaci papier alebo kartón, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepeniu, popísaniu či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. Neposielajte tovar na dobierku, v takom prípade nebude tovar prevzatý.
Odporúčame Vám tovar poistiť.
- Tovar musí byť pre prepravu riadne zabalený, tak aby nedošlo k jeho ďalšiemu prípadnému poškodeniu.
- Chybný alebo poškodený tovar bude vymenený alebo bude vrátená kúpna cena.
- K tovaru musia byť priložené všetky listiny, ktoré nakupujúci s tovarom obdržal, teda napríklad faktúra, dodací list, záručný list a iné.
- Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na vady tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka.
- Pri zamietnutých reklamáciách môžu byť účtované náklady na reklamačné konanie a manipulačné poplatky.
- O vybavení reklamácie budete informovaní e-mailom, prípadne SMS.