♥ DOPRAVA ZADARMO OD 59 € ♥

Reklamácia

V prípade, že Vám dorazí rozbitý produkt, iný výrobok, než ste si objednali (napríklad zámena farby atď.) alebo máte s produktmi či objednávkou iný problém, neváhajte nás prosím kontaktovať, aby sme problém mohli vyriešiť.

Vždy sa prosím so žiadosťou o reklamáciu obráťte prosím na email: reklamace@riano.cz alebo na telefón +420 725 832 865.
Do emailu prosím uveďte číslo Vašej objednávky a popíšte problém, priložte fotografie.
Pri telefonickom kontakte prosím majte taktiež pripravené číslo objednávky, aby ste nám ho mohli oznámiť.

Reklamačný poriadok
Výrobky, na ktoré sa vzťahuje právo uplatnenia reklamácie musia byť odovzdané na posúdenie ihneď po zistení závady, musia byť čisté as náležitými dokladmi a popisom závady, prípadne označeným miestom závady.

- V prípade reklamácie môžete zvoliť dve možnosti, postupujte podľa popisu nižšie: Zašlite výrobok na adresu – „kontaktná adresa“. Preprava je hradená stranou predávajúceho. Akonáhle budete vedieť, kedy a kde zásielku budeme môcť vyzdvihnúť, kontaktujte nás. Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) av stave, v akom ste ho prevzali pri dodávke. K tovaru priložte doklad o kúpe. Vždy prosím použite baliaci papier alebo kartón, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepeniu, popísaniu či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. Neposielajte tovar na dobierku, v takom prípade nebude tovar prevzatý.
Odporúčame Vám tovar poistiť.
- Tovar musí byť pre prepravu riadne zabalený, tak aby nedošlo k jeho ďalšiemu prípadnému poškodeniu.
- Chybný alebo poškodený tovar bude vymenený alebo bude vrátená kúpna cena.
- K tovaru musia byť priložené všetky listiny, ktoré nakupujúci s tovarom obdržal, teda napríklad faktúra, dodací list, záručný list a iné.
- Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na vady tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka.
- Pri zamietnutých reklamáciách môžu byť účtované náklady na reklamačné konanie a manipulačné poplatky.
- O vybavení reklamácie budete informovaní e-mailom, prípadne SMS.

 

 

NAJPREDÁVANEJŠIE ZNAČKY

Načítavam, prosím vydržte...

Nastavenie súhlasu s personalizáciou

S vaším súhlasom môžeme nižšie uvedené informácie užívať na ďalej uvedené účely alebo ich zdieľať s vybranými partnermi. Pre jednotlivé účely (typy spracovania) môžete upraviť svoje nastavenie a svoju voľbu potvrdiť tlačidlom „Uložiť nastavenie“:

Vždy aktívny

Nevyhnutné súbory cookies

Jedná sa o technické súbory, ktoré sú nevyhnutné k správnemu správaniu našich webových stránok a všetkých ich funkcií. Používajú sa okrem iného na ukladanie produktov v nákupnom košíku, zobrazovanie produktov na želanie, ovládanie filtrov, osobného nastavenia a taktiež nastavenie súhlasu s používaním cookies. Pre tieto cookies nie je potrebný Váš súhlas a nie je možné ho ani odstrániť.

Analytické súbory cookies

Počítajú návštevnosť webu a zberom anonymných štatistík umožňujú prevádzkovateľovi lepšie pochopiť svojich návštevníkov a stránky tak neustále vylepšovať.

Marketingové súbory cookies

Zhromažďujú informácie na lepšie prispôsobenie reklamy vašim záujmom, a to na týchto webových stránkach aj mimo nich.

Nastavenie súhlasu s personalizáciou

Aby sme vám uľahčili prehliadanie stránok, ponúkli prispôsobený obsah alebo reklamu a mohli anonymne analyzovať návštevnosť, využívame súbory cookies, ktoré zdieľame so svojimi partnermi pre sociálne médiá, inzerciu a analýzu. Ich nastavenie upravíte odkazom "Upraviť nastavenia" a kedykoľvek ho môžete zmeniť v pätičke webu. Podrobnejšie informácie nájdete v našich Zásadách ochrany osobných údajov a používaní súborov cookies.